اخبار روزفناوری

رنگ جدید آیفون 16 پرو می تواند به سادگی “رز” باشد، در حالی که رزگلد خارج از معادله است

رنگ جدید آیفون 16 پرو می تواند به سادگی “رز” باشد، در حالی که رزگلد خارج از معادله است

شایعه جدیدی که مستقیماً از چین منتشر شده است ادعا می کند که اپل قصد دارد رنگ کاملاً جدید “رز” را برای آیفون 16 پرو معرفی کند، و هنوز مشخص نیست که آیا این تنها رنگ ویژه ای باشد که این شرکت در سال جاری عرضه می کند یا خیر. در کنار سیاه و سفید استاندارد. در حالی که این اولین بار نیست که جزئیات مربوط به رنگ را می شنویم، به احتمال زیاد اپل می تواند با گزینه رنگ فوق پیش برود.

شایعه می‌شود که آیفون 16 پرو با رنگ رز عرضه شود که می‌تواند سایه تیره‌تری از قرمز باشد

این خبر توسط افشاگر مبتنی بر Weibo به اشتراک گذاشته شده است OvO Baby Sauce Ovo، و ادعا می کند که iPhone 16 Pro می تواند به بازار عرضه شود. گزینه رنگ جدید، که بسیار متفاوت از مواردی است که در گذشته معرفی شده است. اپل در سال‌های اخیر از گزینه‌های رنگی قوی با رنگ تیره‌تر، حداقل برای مدل‌های «Pro» استفاده کرده است، اما این بار، به نظر می‌رسد که این شرکت مسیر متفاوتی را انتخاب کرده است.

با این حال، منبع ادعا می کند که گزینه رنگ جدید به جای رز گلد، که این شرکت با آیفون 6S در سال 2015 معرفی کرد، به سادگی “رز” است. این بدان معنی است که ما می توانیم تفاوت عمده ای بین این دو رنگ مشاهده کنیم. ما همچنین می‌توانیم حدس بزنیم که رنگ جدید همانطور که قبلاً حدس زده می‌شد به قرمز نزدیک‌تر خواهد بود، اما این شایعه مطرح نشد زیرا دیگر خبری از آن نبود.

مینگ-چی کو، تحلیلگر اپل، همچنین هایلایت کرد. این تحلیلگر ادعا می کند که اپل گزینه های رنگی مشابهی را ارائه می دهد که شامل سیاه، سفید، تیتانیوم طبیعی و رز می شود. Kuo گزینه رنگ آبی تیتانیوم را کنار گذاشت و یک گزینه جدید جایگزین آن کرد. منبع Weibo همچنین قبلاً اشاره کرده است که گزینه رنگ قرمز جدید بخشی از ترکیب خواهد بود.

در حالی که اینها گزینه‌های رنگی برای مدل‌های آیفون 16 پرو هستند، ما همچنین گمانه‌زنی‌هایی را از Ming-Chi Kuo در مورد خط تولید استاندارد داریم. طبق شایعات، آیفون 16 و آیفون 16 پلاس در رنگ های سفید، آبی، مشکی، صورتی و سبز عرضه خواهند شد. در این مرحله مشخص نیست که رنگ صورتی مدل استاندارد چقدر با رنگ رز آیفون 16 پرو متفاوت است.

ما معتقدیم که رنگ رز آیفون 16 پرو سایه تیره تری از قرمز خواهد بود، همان شدت رنگ تیتانیوم آبی. یکی دیگر از نشانه‌های این مفهوم این است که این شرکت سایه‌های روشن‌تری را برای مدل‌های استاندارد در نظر می‌گیرد، در حالی که مدل‌های «Pro» معمولاً در سایه‌های تیره‌تر هستند. آیا فکر می‌کنید رنگ «رز» در آیفون 16 پرو تیره‌تر یا روشن‌تر خواهد بود؟

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا